Job 55 van 165


Report this listing

Solliciteren



Administratief Assistant Customer Service-deeltijds


Functie

Op zoek naar een nieuwe uitdaging als Administratief/Logistiek Bediende? En je wil graag parttime aan de slag?

Voor onze klant in regio Leuven zijn wij dringend op zoek naar een gemotiveerde kandidaat om het Customer Service team te assisteren.

Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Triage van binnenkomende pakketjes.
  • Reparaties en retours invoeren in het computersysteem AX.
  • Marketing orders verwerken en doorsturen.

Jouw profiel

  • Je spreekt en schrijft zeer vlot Nederlands en hebt een goede basiskennis Frans.
  • Je hebt computervaardig en vertrouwd met MS Office.
  • Je bent woonachtig in de regio.
  • Je werkt nauwkeurig en bent klantgericht.
  • Je bent hands-on en hebt een can-do attitude.

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

  • Tijdelijke functie van 3-5 maanden, met evt. mogelijkheid tot verlenging.
  • Parttime tewerkstelling van 50%, verdeeld over 5 werkdagen per week (tussen 9u en 16u).
  • Marktconform loon + maaltijdcheques en GSM met abonnement.
Is dit een job voor jou? Solliciteer dan nu meteen online! Of mail ons je cv: actief.leuven@actief.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht